vrijdag 20 juli 2012

Enkele foto's




5 opmerkingen:

  1. Ook een mogelijkheid dat je van het klooster kon en mocht gebruiken?
    Het ziet er allemaal goed en mooi uit!
    Die teen is een uitzondering,maar is genezen ondertussen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die teen heeft bijna de Belgische kleuren (op de nationale feestdag kan dat tellen :))! Ziet er echt 'auauau' uit. Maar heb je er nog veel last van? En zo'n grote slaapzaal, voordeel is dat je je slaapplek kan kiezen. De landschappen zijn indrukwekkend, geven zo'n gevoel van ruimte (terwijl ik hier op onze slapende Figo in de tuin zit te kijken) en prachtig met die wereldkaart. Hoe hebben ze dat gedaan? Courage voor morgen op je tocht naar Léon, je klinkt meer vastberaden dan ooit. Keep on going, veel groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Anne,
    Je broertjes zijn naar de Gentse Feesten... daar moet ik geen tekeningske bij maken zeker :-)
    Intussen heb ik hier dus rustig de tijd om je verhalen van de afgelopen week te lezen. Ik probeer me in te beelden wat er allemaal door je heen gaat, maar dat is waarschijnlijk niet in te beelden. Het is echt wonderbaarlijk wat jij allemaal al achter de rug hebt. Zo'n doorzetting en kracht; echt chapeau !! De helft van je traject heb je al bereikt, ik wens je dubbel zoveel moed en kracht om de 2e helft aan te vangen...
    Liefs
    Annick
    xxx
    PS : die teen dat ziet er echt 'brrrr' uit :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ondanks mijn uitdrukkelijke wens om 'de teen' niet te hoeven zien... ;)
    Maar wel heel blij van foto's te zien en ik moet toegeven dat de foto van de wereldkaart het helemaal goed maakt! Super!

    (denk morgen tijdens je wandeling eens aan mij...na twee weken regenvakantie mag ik gaan puffen op bureau ;) en het staat nu al vast dat ik je daar ga missen uiteraard!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Annemie,

    Waw die teen zeg afschuwelijk , ik hoop dat het er ondertussen al helemaal anders en vooral beter uitziet !!!

    En echt fantastisch wat je al gepresteerd hebt ,we staan hier echt in bewondering voor jouw doorzettingsvermogen !!!!

    Het was leuk om al jouw berichtjes te lezen en de bijhorende opmerkingen na zo'n weekje weg.

    Doe zo voort meisje veel moed we blijven je volgen ( dat is ons nog nooit zo goed gelukt)

    Kus

    Wij

    BeantwoordenVerwijderen