zondag 1 juli 2012

The day before...

Vandaag voor de laatste keer nog eens alles uitgepakt en weer ingepakt . Mijn rugzak staat nu helemaal klaar en weegt 11kg. Daar moet nog  wel 2 liter water bij. Ik heb geen idee hoe ik het gewicht lager moet krijgen .
Nu staat nog één ding op  het programma : de finale van het EK voetbal . Ik kan niet anders dan voor Spanje supporteren natuurlijk . Het wordt nog spannend .
Morgen om 6:37 vertrek ik met de trein in leuven. Om 19:36 kom ik aan in Saint Jean Pied de port . Aan allen die mijn blog volgen wens ik ook een deugddoende zomer. Geniet ervan
!
Anne

2 opmerkingen:

  1. Dirk en ikzelf wensen je veel wandelgenot,mooie ervaringen en geen ongemakken! Dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel plezier, genot en geduld tijdens de wandelingen. Ik kijk uit naar de verhalen op de blog. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen