woensdag 6 juni 2012

Welkom

Dag allemaal,

Op 2 juli vertrek ik voor een wandeltocht van 6 weken naar Santiago de Compostella. De tocht is ongeveer 800km lang. De voorbije maanden hebben voor mij dan ook in het teken gestaan van veel oefenen, want mijn conditie was nu niet om over naar huis te schrijven.

Via deze blog zal ik proberen alle nieuwsgierigen op de hoogte te houden, van waar ik ben, wat ik zag, hoe ik mij voel, of ik voldoende slaap en eet, of ik gewassen geraak enzomeer.

Hopelijk ben ik voldoende in de gelegenheid om deze blog up to date te houden. Anders gaan jullie je nieuwsgierigheid moeten bewaren tot na mijn terugkeer.

Ik wens jullie een fijne zomer toe!

Anne

16 opmerkingen:

  1. het ziet er heel goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goe bezig en zo te zien goed voorbereid. Ik zit op de eerste rij om te volgen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anne, ik wens je heel veel moed en sterkte om de soms moeilijke dagen door te spartelen. Ik zal zeker een dikke kaars voor je branden dat alles goed verloopt.

    Knuffel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha, ga je nu toch een plaatske vrijmaken in je rugzak voor een minuscuul klein fototoestelletje zodat je ons ook visueel kan prikkelen??? :-) Ik wens je veel succes, moed en je weet het... ik geloof in jou! xxx Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die ene onbekende dat ben ik; ciao

    BeantwoordenVerwijderen
  6. proficiat,dat is al een mooie start,maar het moeilijkste moet nog komen.
    Alvast veel succes en goeie moed.
    Moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Annemieke,
    je hebt voor je blog wel een heel luxueuze refuge gekozen, met een lederen zetel,een Breugel en/of Van Dijck tegen de muur, een prachtig TV-toestel en nog zo een betrouwbare ouderwetse telefoon. Ik ben dus gerustgesteld en jij kan er op je twee oren slapen.
    Gerard
    ps dat muisje in de hoek al gezien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anne,

      ik test hier even hoe dit werkt. En of ik jou via deze weg kon volgen, maar blijkbaar zit ik goed.
      Veel moed het komt zeer dichtbij nu.
      Vader en Jo

      Verwijderen
  8. Moesten jullie eens weten hoe dat thuis in zijn werk ging gisteren. Precies een Formule1 voorbereiding voor die rugzak. Dat ding woog eerst 11 kg, water (niet voor de motorkoeling, maar voor onderweg) niet meegerekend. 11kg is ruim hoger dan het aanbevolen gewicht, zijnde 15% van de het lichaamsgewicht. Aangezien het gisteren gemakkelijker leek de rugzak in gewicht te verlagen, dan het lichaamsgewicht te verhogen, werd die rugzak nogmaals helemaal leeg gemaakt. Na veel zoeken kwamen we erop uit dat de lege brooddoos 446 gr woog. Dat is te veel, dus andere doosjes gezocht en daarmee kwamen we uiteindelijk op 218 gr. 228 gr winst! Maar helaas, nog niet aan de 15%... dus ook nog een T-shirt eruit, hetgeen nog eens 110gr winst oplevert. En ook de bikini (neen jongens, niet half eruit, maar helemaal! Zo radikaal is Anne nu eenmaal). Uiteindelijk durfden we de rugzak niet meer op de weegschaal zetten, maar we zijn ervan overtuigd dat Berny Eckelstone zijn goedkeuring zou geven.
    Groetjes van de vanaf nu eenzame man!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Rita de Brandt2 juli 2012 om 16:22

    Dag Anne, Ik hoop dat je vanmorgen goed en wel bent vertrokken.Ik wens je heel veel succes en als het eventjes niet gaat denk dan ik je op dat moment een dikke warme knuffel geef.
    Hou je goed en tot binnenkort.

    Fijne reis.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amai Anne, wat een verhaal en wat een tocht! Ik kreeg laatst al blaren van 25 km stappen :-(

    Hééél veel succes. Enerzijds wegen de laatste loodjes zwaar maar misschien geven ze je net vleugeltjes.

    Vele groeten,
    Stefaan - els- emilie - charlotte en Remi

    BeantwoordenVerwijderen